Tungt idag !

Idag känns de outhärdligt. Jag vill ha en fix !
Men NEJ !!! Jag ska inte. Har lovat mig själv !
Vaknade med panik vid halv 8. Klev upp och tog på mig kläder. Såg ut genom mitt fönster och tänkte "fan de regnar. Men jag bestämmde mig för att lite regn inte dödar mig.
Blav nästan 5 km. :D


Va hos mamma och grillade lite igår. Bara jag och hon.. Va trevligt. Älskar henne <3
Synd att inte alla har en mamma som min alltså underbar !

Iaf när ja skulle cykla hem va de någon som ropade på mig. "Fia, är de du ?"  Jag vände mig om, men såg ingen som jag kände igen. När han kom fram brevid mig kände jag igen hans ögon. Svåra att inte komma ihåg.
De va en kille som jag inte har några possetiva minnen av alls. Tog heroin första gången med honom.
Han såg så bra ut nu. han berättade att han hade slutat med heroin. Han tog bara en fix till efter min överdos.
Han sa att jag va en del i att han la av. Han ville aldrig uppleva de han såg den natten. Så han sökte hjälp dagen efter och fick den. Han har satt på beh.hem i ett år. Han har fort kontakt med psyk och läkare. Detta är snart 4 årsen.
De sista ja kommer ihåg av honom är att han vandrade runt med mig i timmar. Har bara vissa bilder kvar.
Han och en till fick mig att överleva. Hade dom inte varit vid min sida då hade jag aldrig skrivit de här.
Men idag såg han så frisk ut. Han log och han va utanför dörren. Helt otroligt. Förr gick han nästan inte ut på verandan. Både folk och ljus rädd.
Nu är han en bra bit på väg till sitt lyckliga liv. Glad för din skull! Kan du så kan jag ! Eller ?


Ti hi. Känner mig som en 14 åring när jag pratar med en person ... Hi hi. Han gör mig glad.
Tror de va igår när vi pratade sa han " Kanske verkar lite töntigt, men jag har rökt på 2 gånger. Fösta gången va jag glad och allt va toppen, andra gången märkte jag inte ett skit." Ha ha .. En annan gång när vi pratade om poliser, fängelse och sånt. Så sa han" jag har bara blivit tagen av polisen 1 gång." Det tycker jag är bra. Hur många är de som jag pratar med som bara åkt dit för polisen en gång ? Dom kan man räkna på ena handen. Men de är bra. För behöver folk runt mig som inte håller på med massa skit. 
Han är en underbar person. (K)
 De är allt jag behöver säga. Hi hi



Killar och deras jävla kontrollbehov. Igår kom en och vislade utanför. Jag pratade i telefon så ja tänkte strunta i de. Fick lägga på och prata med honom. Jag frågade om de va något viktigt. Då svarade han "ville bara se så du va hemma" ..... IRRITERANDE!!
Fan, sluta håll koll på mig.


Ja, helgen vet jag inte riktigt vad som händer mer en att vi ska till Torsbo vapen.. HIHI!! *Längtar*

Alla jägare längtar nog lika mycke som jag tills på måndag! !6 aug. ! En himmels dag.
Och älgjaken. Bock och älgjaken är de bästa. Gris är ganska kul med. Hi hi.

Ne nu ska jag fixa lite. Städa lite till och sen blir de bolaget!

Ha de så bra. Vi hörs snart igen !
Kärlek, frid och harmoni <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0