En av mina änglar kom förbi.

En av mina änglar va hos mig igår kväll/natt.
Gaah, nu kommer tårarna igen. Jag saknar er.
De gör så ont.

Hur ska ja orka stå ut med de här ?????
R.I.P
Jesper, Lina, Benny.
Har mist er på mindre en ett år. Helt sjukt.



Alla motarbetar mig känns de som... Fast ni vill bara mitt "bästa" säger ni.. Jag känner bara att ja SKA från Skillingaryd, hatar detta bistra ställe.
De känns som att de bär av till Eksjö. Känner underbara människor där <3
En speciell som får mig att le lite extra mycke <3


Blev så glad av låten du skickade hi hi. <3 Han sa " Hatar hon som sjunger men texten är till dig hjärtat".
Alla minnen bara flyger förbi. Jag har så många minnen tillsammans me honom men alla är inte bara bra. Ta mig inte fel nu. Men när ja velat ha honom så har han inte velat ha mig och tvärtom.
Vi har båda levt ett hårt liv. Men nu ser vi framåt inte bakåt. Han har  något som jag bara älskar men samtidigt är rädd för. De går inte att beskriva. 


Vaknade i natt av fullständig panik. De va någon som skrev i min dröm. Hon skrev av skräck. Brr. Ryser.
Vet inte vem de va som skrek. Men känner väl igen rösten.


Nu ska jag jag fixa lite. Vill träffa dig NU <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0