Smärtan tar aldrig slut....

R.I.P Jesper 09.08.18 Lina 2010.05.13 Benny 2010.08.20
 Ni togs bort från mig för tidigt. Älskar er så mycke ♥
Det gör så ont. Folk dör runt mig som flugor känns de som...


Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'

Men jag är RÄDD!! Vem orkar leva så här ?????







Känner mig så lost. Vandrar i ett ständigt mörket. När tar de slut ?
2010 har inget possetivt alls.
När ska de här ta slut ??? Jag vill ha en ändring men de är så svårt.
Jag är så lost... Kan jag inte bara få se lite ljus ???? Så jag kan få gå rakt en stund ???



Åååå, hur länge ska jag kämpa för att hålla huvudet över vatten nytan ???
Krafterna är snart slut...



Jag vill fly dit mina tankar får ro.


Bye / Fia Kickis


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du får stå ut om mer en vad som är tillåtet! Sänder många styrkekramar!



Den låten (FIck låna en ängel) är så vacker. Jag hörde den två gånger samma dag en dag efter att jag gjort min (enda men sista) abort. Låter en så vacker och så sorgslig!

2010-08-22 @ 22:49:52
URL: http://psudotvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack för kramarna. e kan behövas i allt trassel. Känner mig så ensam. Allt är jobbigt. men de ska väl gå..

Okej hemskt. Men iblan måste man,

jag fick ju missfall för 3 månadersen. 2010 har varigt ett grymt jobbigt år. när tar de slut ?

kram

2010-08-22 @ 23:05:24
Postat av: Anders.K

Kämpa på mitt <3 ! Du klarar de här. Jag finns för dig. Benny såg alltid till att ingen skadade dig. Jag ska försöka att ta dig under mina "vingar".

Ses snart. Håll ut. Kramar Anders

2010-08-22 @ 23:22:05
Postat av: Fia

Anders - tack söt ! jag vet, han va ju som min extra pappa. Jag vet att du gör de. älskar dig vännen <3

2010-08-22 @ 23:23:58
Postat av: Anders

Åh, gumman. Ja, han va ju de, mer en han va till sina egna. Ses / pussen A

2010-08-23 @ 12:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0