Saknar något eller ganska mycke!

Fy vad trött jag är på allt.

Bor ju hos min bror Anders just nu. Har gjort de någon månad. Men nu vill han att jag ska flytta. Vist jag förstår.
Kan inte vara så kul att ha syrran hängande här.
Så jag gick till soc för att se om dom kunde hjälpa mig. Svaret blev Nej. Du får bo på ett vandrar hem i Norrahammar. Helt jävla sjukt. Hatar Vaggerydskommun. Blä.

Jaha, så nu sitter jag snart här igen utan bostad. Någon som vet någon säg till !
Pratat med några kontakter i Stockholm idag. Finns lägenheter. Men dom är för dyra. Har inte 5000 kr på en etta.
Kollar runt lite överallt. Har kanske en jätte fin två i Eksjö. Ska kanske kolla på den i veckan.  

Tack A för ditt stöd. Du betyder mer en vad folk kan tro. Alla tror att du vill ha mig tillbaks till missbruket. Snarare tvärt om. Fan, alla står och ser på men du försöker iaf. Även om jag vill fly till dig som så många gånger förut så kan jag inte. Måste försöka stå på egna ben. Men kommer nog snart och hälsar på dig iaf.
Saknar dig trots allt.


Gaaaaah, inget går mig väg. Känner mig ensam och olycklig.


Pratade med Anderas idag, du låter så "förvirrad" jag förstår dig. Du har mycke kvar att gå igenom. Jag vet hur de känns att vara den som står kvar med alla frågor.. De ÄR jobbigt att gå igenom en separation.
Du har iaf 2 underbara barn. Du klarar de, finns för dig när du behöver prata..



Ne, nu orkar ja inte skriva mer.


Love you. Bye Fia








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0