Hmm,

Hur kan man glömma att man ska på rättegång `?
Han är iaf ett hjärta, han kämpar hårt. Vi ska klara de här. Både du och jag.
En dag kommer vi inte bry oss om alla som säger att vi gör de lr de.
För då vet vi att de inte är sant. Vi har långt kvar båda två. Men framtiden kommer bli bra lr hur ?
Alla säger att han lovar och lovar. Men jag vet när han ljuger. Han är inte samma person längre.
Han blir bara bättre och bättre.
Vi ska vinna över dom <3


Ja, jg har varit på möte idag. Gick bra, massa tankar i huvudet nu.
Jag sa de till soc att vad händer när jag kommer ut igen ? från ev behandling. Jo allt bli som förr.
Måste härifrån. Så när ja kommer ut att ja slipper skillingaryd och alla som smutsar ner mig.

En dag ska ja bli stark och komma tillbaks hit och faktist kunna säga Nej, och att jag är drogfri och att livet vände för mig. Men stannar ja här kan jag lika gärna fort knarka. För de kommer aldrig bli en förändring.
Men åker till eksjö imorgon kväll/morgon och fm blir inte så rolig men em ska ja/vi kolla lägenheterna :D


Wiii, jag känner mig bättre idag. Mina tankar är bedövade av tabletterna. (Äter dock min dos ja fått av läkaren)
Men nu vet ja att jag måste kämpa för att få enn fungerade liv.
och de ska gå.

Saknar mian änglar. <3<3

BYE / FIA


Kommentarer
Postat av: J.G

:) Jag kan tänka mig vem du pratar om. . . Lr ? ?

Fia, du vet vad jag har sagt! ! !

Ringer dig i veckan. / J

2010-08-24 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0