framtiden `?

Ha, ja framtiden ? Den känns ganska osäker just nu.
Men jag vet att de kommer bli bra.
Ska göra mitt bästa för att mitt liv ska bli "normalt"
Ska kolla på två lägenheter imorgon. En inne mitt i Eksjö och en ute i Lyckeberg =)
Wiii, hoppas att någon av dom faller mig i smaken ... He he


Blir så ledsen när folk bara säger massa neggativt. Vist han har inte varit någon ängel och kommer antagligen aldrig och bli. Men jag vet bara hur ja känner och vist jag tycker mycke om honom, men han ska få visa att han ändrat sig. Vi har kännt varandra i 5 år. Innan va han ett riktigt svin och de vet han om. Men han har ändrats. Han är långt ifrån den personen han va innan.
Jag hoppas att du kommer förbli så mysig <3


Jag håller påatt städa och tvätta. All tvätt hänger i torkrummet nu. nu ska ja diska , OH, vad roligt lr inte ..


Saknar mina änglar, ni kommer alltid vara med mig.. <3


Kommentarer
Postat av: A

Åh, gumman. Jag vet mycke väl om att jag har och är fortfarande en gris till del. Jag försöker. Du gör mig till en bättre människa. Ses imorgon. Kram A

2010-08-25 @ 16:38:15
Postat av: Fia

Jag vet hjärtat !! I miss you !!! ses imorgon. <3<3<3

2010-08-25 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0