Ett ljus i vardagen !

Va läänge sen jag skrev här! Så kände att de va dags!


Mitt liv just nu se väl ut som en mardröm i största allmänhet.

Drömmer mardrömmar om nätterna, vaknar och kan inte andas. De läskiga är att de ja drömmer är sånt som jag har varit med om sen jag va lite. Vissa saker drömmer ja som är så verkliga med alltid mig självinblandad. Är de saker som kommer hända ?
Det hoppas jag verklige inte. För de är inga roliga saker. Saker jag har lovat mig själv att inte utsätta mig eller någon annan för någonsin igen.

Har varit drogfri i 3 - 4 månader. Fick ett återfall för några veckor sen. Vilket jag för första gången verkligen blev besviken på mig själv. Jag kämpar emot suget som vissa dagar är helt outhärdligt. Kommer dagar då allt flyter på som för vilken annan som helst men dom dagarna har varit få den sista tiden.
Jag är nog bara rädd för att leva ett vanligt tråkigt svensson liv. Jag saknar alla vänner som jag hade när ja höll på. Gud vad ja saknar er!! jag kommer aldrig glömma er heller. Men känns som att de är dags för mig att se om och ta tjuren i hornen och sparka mig fram den svåra vägen. Inte alltid ta den lättaste och fly in i drogernas värld. Har gjort de allt för många gånger. Ska in på beh.hem. Kanske de är ett steg i rätt riktning.? Jag vet inte.
Idag är en sånn dag då jag bara vill ta en fix och springa in i de ända ja känner till. De andra ett drogfritt liv känns tungt idag.

Nu till något helt annat. Helgen har varit kanon. Fredagen började med jobb. Sen kom Ange och hämtade mig. Tack för de! Tog lite vin på kvällen. Skulle gått ut men de blev inte så. Blev sittande i telefon till halv ett. Sen va jag trött. Så de fick bli sängen.
Lördagen va jag hos Bosse och grillade. Trevligt. Sen får jag sms av en sötis från Eksjö. Då han frågar om jag vill komma dit. Det ville jag ju så klart. Han hämtade mig. Sen va vi på väg till honom. Han fick mig och inse vissa saker igår som ja inte trodde skulle finnas i min hjärna.  Sen behöver jag inte säga mer. Ha ha. Där tänkte du att vi hade snuskigaaktiviteter men ike. Låg och pratade om allt mellan himmel o jord. Han retade mig för mina tatueringar då han säger att han kunde gjort dom mycke bättrre. Jo vist jag tror dig. Men då umgicks inte vi. Jaja. De har varit en super helg.

Nu ska jag ringa och prata med en annan vän från Eksjö som blev sur att jag inte sov hos honom. Meeeeeeeen. Ja så är de ibland.

Ha de gott.. Kramar Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0